www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Blommor

Här är mina vackra konfirmations blommor! Rosor är definitivt min favorit blomma! Vad är eran favoritblomma?

rosor är så fina

Svar: Jaa visst är de ;)
Filippa ♥

åh fint! :')

Sv: nej men ååååh var du i Miami? shit vad roligt det med :D förstår att det också var mäktigt verkligen! :D kram

Svar: Verkligen, Justin är sjukt begåvad! :D
Filippa ♥

Orkidéer är min favorit :)

Svar: De är också väldigt vackra! :)
Filippa ♥

fint :)

Svar: Tack :)
Filippa ♥

Super fin blogg!Bloglovin byte?:D

Svar: Tack! joo visst jag följer dig nu! :)
Filippa ♥

Sv: åh ja visst är han! riktigt stolt över honom :')

Svar: Ja han har kommit så långt också, han är typ den mest framgångsrika sångaren just nu! :)
Filippa ♥

vilka fina blommor :)

Svar: Tack så mycket :D
Filippa ♥

Sv: hihi ja ellerhur visst är han! du var nog en av de första bloggerskorna som jag kan prata seriöst om kring honom, och du respekterar honom vilket som jag verkligen tycker om! för det är inte många som gör det. Han är verkligen talangfull :') Kram!

Svar: Aww tack så mycket du är för snäll! Ja alltså det finns så många där ute som hatar honom för ingen anledning, visst att man inte gillar hans musikstil det kan jag fatta men man måste ju medge att han kan sjunga, spela instrument och uppträda otroligt bra! :D kram
Filippa ♥

Sv: åh ja ellerhur! du har så rätt! tack för att du tänker så rätt och inte bara hatar honom sådär. Massa kramar till dig hihi! det gör mig som Belieber hur glad som helst att du tänker så <3 kram

Svar: Alltså jag blir så glad av dina kommentarer, de gör mig så glada <3
Filippa ♥

..och jag håller med! det klart att man inte behöver gilla hans musik, men att hata på honom för ingen anledning och för det som media tar upp som kanske inte är sant är bara omoget. Du tänker rätt! :)

Svar: Ja exakt, det är inte lätt när paparazzin följer honom överallt och alla elaka människor därute som bara hatar honom fast han inte gjort dem nåt! :')
Filippa ♥

Jag blev 1:)




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?