www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Inköps planering

Victoria's Secret Wantes
 
Hej alla! Borde just nu vara i USA men har tidinställt detta inlägg åt er! Här är vad jag vill köpa från Victoria's Secret när jag befinner mig i USA (Obs vill inte köpa ALLT, jag kommer antagligen inte köpa fem hoodies utan kanske en, jag har lagt till lite förslag på saker jag kan tänka mig)
 
1. Bodymists, bodylotions och smink! Något som jag vill köpa mycket av! Tänk vad behändigt om jag måste ha en present till någons födelsedag och så har jag en oöppnad bodymist hemma! Tror definitivt det uppskattas! Något man bara inte kan ha för mycket av!
 
2. En necessär. Tror inte ens jag behöver förklara något, jag vill verkligen ha en från VS de är dösnygga.
 
3. Ett skal från VS. Detta är något jag velat ha ända sedan jag fick min iphone för ett år sedan. Bad min mamma leta efter ett skal åt mig i London tillochmed men hon hittade inget så jag får väl gå och leta själv! Är annars lite av en skal junkie har, jag har snart tillräckligt för byta skal varje dag i en månad! Köper dock aldrig dyra skal eftersom jag knappast kommer ha min telefon föralltid, sjukt onödigt isf.
 
4. Underkläder. Tror inte jag behöver säga så mycket. Victoria's secret är otroligt känt för dethär.
 
5. Kläder, yogapants och tröjor. Jag vet att många bara tror att VS bara har typ underkläder och dofter men de har faktiskt otroligt mycket kläder och speciellt träningskläder. Yogapants därifrån har jag redan men de är sjukt sköna att bara ha på. Tror inte alla här i Finland ens skulle fatta om jag kom med yogapants till skolan eller en tröja med pink på. När jag har kommit med trycket pink på en blå munktröja verkar inte folk förstå att den är från Victoria's Secret. Om jag var i USA med den skulle alla veta exakt allt och förstå mera. Tror inte folk har fattat saken med yogapants här i Finland heller.
 
6. Bikini. Nåt som jag verkligen vill ha och nåt som jag inte kommer lämna butiken utan. De har så bra och snygga bikinin! 
 
Det var allt guys hoppas ni gillade inlägget! Ps. Har märkt att allt fler har börjat med polyvore sjukt kul. Har hållit på med det i över ett år men då visste ingen vad det var! Följer ni mig så följer jag tillbaka ;)



Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?