www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Jesus fisken

Nu ser ni min underligaste konfirmations present! En jesus fisk av choklad. Konstigt kanske, men väldigt gott!

fin och god :)

Svar: Det var den! ;)
Filippa ♥

SV: tack så mycket :)

Svar: :)
Filippa ♥

Sv: hihi kul att du gillade det! :D

Svar: :D
Filippa ♥

Haha! Fanns det någon speciell anledning till kombinationen fisk/choklad/Jesus?

Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt, vet inte alls var man hittar en sådan här present?? hahah ;)
Filippa ♥

Haha! Känner på ett sätt att hela designen är rätt klockren, den lämnar så mycket frågor och så få svar ...

Svar: Hahaha! ;)
Filippa ♥




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?