www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Avslappning

En sak som jag alltid gör om jag känner mig stressad eller ledsen någon dag är att lägga mig ner i min säng, ha det så mörkt som möjligt och spela upp denna låt (eller någon annan liknande). Det får mig alltid att varva ner när jag inte behöver tänka på något och bara slappna av. Enya spelade min mamma åt mig när jag var liten så många av hennes låtar får mig att tänka tillbaka till min barndom då jag var som gladast. Det är nog mest därför jag gillar dem så mycket. Men denhär videon är också så härlig, åhh vad jag längtar tillbaka till Karibien.

Det låter verkligen som en riktigt bra idé att göra! Jag borde testa det!




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?