www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Organiserat

Förra veckan gick jag till butiken och köpte flera lådor och mindre korgar så jag kunde organisera mitt smink. Här är resultatet och det är mycket lättare nu när allting inte är i samma låda! Har tappat bort min favorit ögonbryns penna så nu vågar jag mig inte ut från huset! Just nu sitter jag och kollar min mejl var och varannan timme, jag väntar på att få besked om ett sommarjobb som jag desperat vill ha!

Haha och jag som tyckte att jag totalt misslyckades med bilderna. ^^

Svar: Nejdå de var jätte snygga! :D
Filippa ♥

härligt, fin ordning! <3

Svar: Visst! <3
Filippa ♥

det e så bra:D

Svar: Visst! :D
Filippa ♥

Hoppas du får sommarjobbet! Håller tummarna för dig! :)

Svar: Tack det behövs!! ;)
Filippa ♥

Wow, snyggt ordnat! :D Sådär bra ordning är det veeeerkligen inte bland mina grejer. Hehe, det är totalt kaos istället. ;)

Hoppas att du får sommarjobbet! :)

Svar: Åh tack så mycket till allt!! :D
Filippa ♥

Moa

åh så mycket lättare, och snyggare! när allt är på sin plats :D

Svar: Visst är det, man hittar allt mycket snabbare :D
Filippa ♥

Älskar sheer love från VS :D

Svar: Jaa, den luktar så gott! :D
Filippa ♥

Om jag ändå hade sådan koll på mina saker.. Får börja hålla reda på det bättre! ;)

Svar: Hahah ;)
Filippa ♥

vilka härliga lådor, vart har du hittat dom? :)

Svar: Från en lokal butik vid namn Minimani! :)
Filippa ♥

sv: hur vet du att du inte skulle tåla smärtan innan du gjort någon? :D jag ska göra ett flygplan på smalbenet :)

Svar: Det var faktiskt en bra poäng, det får mig att tänka om lite! Åh vad snyggt! :)
Filippa ♥

Åh vad mycket lättare och snyggare! :D

Sv: åh vad roligt att höra hihi, och jag blir jätteglad av dina också <3
Nej precis! Han kan inte ha något privat liv alls känns det som, och såklart så blir det jobbigt för honom. Han är ju trots allt en människa, precis som vi, och jag tror inte jag hade klarat allt som han har gått/går igenom. :')

Svar: Åh <3 Jaa exakt, det kanske inte är så roligt när man är 20 år att ha hela världens ögon på ryggen och bli dömd direkt! Allt du skriver är så sant håller med till 100% ;)
Filippa ♥

Så skönt att organisera sånt :D

sv: hihi tack!
kram♥

Svar: Ja visst är det! Kram♥
Filippa ♥

Åh gud va snyggt ordnat!! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Filippa ♥

sv: ja men precis! :D

Fin blogg! :)

Svar: Tackar! :)
Filippa ♥

Sv; Åh men det du skriver är ju hur sant som helst också! jätteglad att vi kunde diskutera detta så bra! <3 håller verkligen med dig! Kram

Sv; Åh men det du skriver är ju hur sant som helst också! jätteglad att vi kunde diskutera detta så bra! <3 håller verkligen med dig! Kram

Svar: Jaa det är så svårt att hitta någon som man faktiskt kan prata med om sånt här! Du hade så bra åsikter och allt! <3 Kram!
Filippa ♥

Sv: ja verkligen, åh måste bara säga detsamma!! kram<3

Svar: <3
Filippa ♥

Jag har likadana korgar, dock i rosa. Så praktiska! Ångrar att jag bara köpte två för nu hittar jag de ingenstans längre..

Svar: Vad snyggt med rosa! :) Men vad synd att du inte hittar dem! :(
Filippa ♥

Skönt att ha ordning på sminket :) Mycket lättare att hitta :)

Svar: Jaa exakt! :)
Filippa ♥

SV; Tack så mycket :)




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?