www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

behövde skriva av mig själv

Jag känner mig så lost. Kan inte komma på vad lost är på svenska. Denhär känslan brukar jag få nu som då. Vad ör poängen med livet? Hur hittar jag min plats i denhär världen? Vad ska jag göra med mitt liv? Vem kommer vara kvar i mitt liv om 10 år? 
 
Jag hatar att när underbara saker har hänt så kommer du aldrig få uppleva dem igen. Det känns som att jag just har haft en av de bästa veckorna i mitt liv och nu kommer jag aldrig få uppleva den tiden igen. Varför kan man inte spola tillbaka tiden? 
 
Jag önskar NÄSTAN att min vecka inte hade varit så bra. För då skulle jag inte sakna alla stunder så sjukt mycket. Alla människor. Allting i Belgien. Men aldrig i livet att jag skulle vilja förlora mina minnen. Jag älskar alla så mycket. 
 
Det är sjukt hur bra vänner man kan bli på en vecka.
 
Hela dagen har varit en berg och dalbana. Jag kan inte sluta gråta nu. Ligger i min säng och lyssnar på ledsen musik. Jag känner hur huvudvärken börjar smyga fram efter att ha gråtit så mycket. 
 
ÄLSKADE BELGIEN ÄR SAKNAT <333333
 
min svenska är så jääääkla dåligt i detta inlägg... skyller på the lack of sleep.



Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?