www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

It's friday

Min syster kom hem med lite godsaker från USA så nu ska jag ta fredagsmys! Jag hoppas ni har en bra fredag!♥

Åh va gott!!

sv: hihi ja verkligen :D
kram♡

Men åh, gott :-)

Svar: Det var det ;)
Filippa ♥

Åh så gott! Kram

Svar: Visst! Kram
Filippa ♥

Hejsan, nu är de tre vinnarna utav veckans blogg ute på bloggen!! Kika in om det blev just du!! :D Tack för att du deltog!!

Glöm inte att lämna en kommentar om vad du tycker om vår tävling, skulle du vilja ha en till omgång?

Håll tummarna. Kram

Svar: Okej ska kolla in! ;)
Filippa ♥

sv: Tack! Dom gick på strax under hundringen om jag inte minns fel :) Kolla deras hemsida där borde dom vara med :)

Mumma va härligt! :D <3

Svar: Tack för svaret ska kolla det! :D <3
Filippa ♥

Gott :D

Svar: Aaa :D
Filippa ♥

Åh vad gott!!

Svar: Jaa!
Filippa ♥

men åhh

Åhh skittles, hur gott är inte det?

CHEEEETOOOOS!? Är det någon speciell smak? FINNS DOM I SVERIGE!? Åt dom i grekland och längtar tillbaka, bara för chipsen haha!!




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?