www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Fuengirola

Hej från spanien! Jag har så mycket att berätta från USA men har just kommit fram på andra resan för i sommar så det får lov att vänta! För två dagar sedan så hade jag lite bråttom i trappan, steg snett, föll och numera går jag med kryckor i 2-4 veckor. Ni kan se på bilden hur otroligt uppsvälld min vänstra fot är jämfört med min högra. Läget kunde inte vara mer olämpligt men det finns inte så mycket jag kan göra! Jag kan ändå inte klaga! Jag ser ju medelhavet från balkongen. Ska förhoppningsvis få in lite shopping imorgon vi bor precis vid shoppingcentret miramar och man kan låna gratis elektriska rullstolar där! Perfekt! 



Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?