www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

USA om 29 dagar

Jag kan ärligt talat knappt vänta tills jag far till USA! Jag ska fara på språkresa med Ef, Coast to coast! Kommer besöka områden runt NYC, och huvudstaden! Sedan åker vi iväg till Kalifornien, fast jag har varit till USA flera gånger har jag aldrig besökt västkusten så det är nog det jag mest ser framemot! Jag har hållit mig ifrån shopping de senaste 10 månaderna bara så att jag kan köpa allt som behövs inför Gymnasiet! Ett ställe som jag och min kompis har planerat att besöka är Jersey Gardens! En riktigt stor outlet i New Jersey!
 
Tea

Omg såå avis, USA är ju liksom rena drömmen! :(

SV: Ja men eller hur hihi, visst är det!! :D
hoppas du får en fortsat fin måndag sötnos, kram! <3

va kul!!! är jätteavis på dig just nu:D

Men åh vad kul, skulle också vilja fara!

åh vad roligt!




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?