www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

USA 2013

Jag har nyss gjort en ny kategori som heter "resor" så nu tänker jag börja fylla den med lite resor. Förra året i Januari var jag till USA. Jag besökte min förra hemstad Severna Park i Maryland, sedan spenderade jag lite tid i Florida till sist besökte jag huvudstaden!. Nu ska ni få se lite bilder:
Först lite av resan dit!
Nu får ni se typ världen fulaste, oredigerade bilder från Severna Park
 
Vårt gamla hus. 
Sedan flög vi iväg till ljuva Florida.
Vårt hotell.
På morgonen när vi skulle flyga till Miami, så märkte min syster att Justin Bieber skulle vara i Miami just den helgen och så såg vi att han hade två konserter just den veckan. Så vi bokade biljetter till hans konsert samma dag som konserten var på. Jag minns att vi inte hade jätte mycket tid att vara vid hotellet när vi kom med flyg, knappt en halvtimme och sedan var det iväg till konserten. Det var verkligen en upplevelse, han har så mycket talang!
Resten av dagarna spenderade vi på stranden och shoppande.
Jag köpte en massa kläder och min dator.
Sedan flög vi tillbaka, just den dagen när vi var där så var det Superbowl. Då råkade det sig också att staten som vi var i var med i finalen. Vi såg på det på kvällen och Maryland vann så det var kul. Även fast jag inte är så intresserad av American football. Dagen efter så var vi i Washington D.C. och efter det flög vi tillbaka.
I D.C. har de ca världens bästa (gratis) museum. De är så välgjorde och alla skolor i närheten gör utflykter dit för de är otroligt lärorika. Tyvärr finns det så många så man hinner inte med alla, men Smithsonian's National Air and Space Museum är det så värt att besöka. Så intressant och coolt.
Jag tog säkert 300 bilder därifrån men de flesta är ganska suddiga p.g.a. dåligt ljus men jag laddar upp dem ändå!
Efter dethär var det bara att köra via Taco Bell efter en sista portion av cheesy nachos och sedan till flygplatsen.

Nice :)

Svar: Visst! :)
Filippa ♥

Vilka underbara bilder <3

Hihi, visst var dom :P Gillar nog också den rosa bäst :)

Svar: Tack så mycket! <3Ja man måste ju skaffa en sådan till sommaren! :)
Filippa ♥

va mysiga bilder

Svar: Tack ;)
Filippa ♥

gör det!:D

Svar: :)
Filippa ♥

Just nu kan du tävla om ett presenkort hos intimera.se på 250:- Läs mer hur du gör för att delta i bloggen! :D
http://carolinhes.se/2014/04/22/tavling/

Svar: Okej, jag ska definitivt kolla in det! :D
Filippa ♥

Underbara bilder, älskar USA!

Sv: Haha ja verkligen!

Svar: Tackar!! ;)
Filippa ♥

Vilken resa! Vad roligt att ni kunde fixa biljetter till JB konserten!

Svar: Ja visst var det! Den var så bra! :D
Filippa ♥

kul, speciellt justin haha :)

Svar: Ja eller hur haha ;)
Filippa ♥

åh vill också till usa nån gång!

Svar: Om du får chansen så åk! Så värt det! :)
Filippa ♥

Tea

Åh vilka fina bilder, vill med dit!! :D

Svar: Tackar!! Åk så fort du får chansen det är värt att fara dit! :D
Filippa ♥

vad kul :)

Svar: Eller hur ;)
Filippa ♥

Shit vad cool resa det verkar som!

Svar: Det var det, och jag längtar tillbaka! :)
Filippa ♥

vad underbart! vill också uppleva usa!

Svar: Jaa det var jätte kul! :)
Filippa ♥

Har du bott i USA!? Fusk! haha :D

Svar: Haha ja fast jag var rätt liten då! ;)
Filippa ♥




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?