www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Lihihihistaaa eller vad man nu ska kalla det.

Jag är för tillfället Uttråkad
Jag är bra på inget specciellt
Jag gillar inte När min syster lånar något och inte säger till och sen får man tillbaka det efter ett år dränkt i limsa
Jag är dålig på att hitta på något att göra
Jag gillar glass
Jag älskar vänner & familj
Jag vill ha
pengar, ett körkort, fred på jorden
Jag är beroende av Mat, alla tv-serier som jag ser på
Jag har på mig Jeansleggings och en tröja
Jag dricker helst Vatten
Jag hör ljudet av min fläkt
Jag är rädd för kryp
Jag är pinsamt dålig på att åka skateboard
Jag växte upp med mamma, pappa, syster
Jag vill åka wakeboard

Jag vet int var mina flipflops är :(

Felicia ha säkert tagi dina flipflops åså får du tibaka dom om ett år dränkt i limsa..




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?