www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

19/04/14

Ett tag sedan sist! Faktiskt två år sedan jag gav upp med mitt bloggande. Men nu har jag bestämt mig för att jag vill börja på med det igen. Det har varit pinsamt att läsa min gamla blogginlägg men jag tänker inte radera ett endaste av dem! Jag har verkligen förändrats på två år, jag kan själv inte riktigt greppa hur mycket. Man mognar så lätt i tonåren, jagmenar jag är inte samma människa jag var för två veckor sedan och hur skönt är inte det? Det känns som att jag har blivit mer självsäker, vågar göra mera och jag är mera målmedveten. Nu för att inte göra inlägget för trist tänker jag lägga upp några bilder.
Giv mig styrka! Hur kan jag inte vara en supermodell ännu? (Hoppas alla som läser detta förstår sarkasm)



Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?