www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Fuengirola 2013

För att fortsätta publicera inlägg i kategorin "resor" ska jag berätta om en resa jag gjorde på sommarlovet till Spanien eller mer bestämt Fuengirola där mina farföräldrar äger en lägenhet! Eftersom bilder säger mer än tusen ord tänker jag nu ladda upp en massa bilder!
Från Mijas.
Godaste donuts på shoppingcentret Miramar! ;)
Shopping från första dagen ;)
 
Alla dehär bilderna är tagna från min mobil, och jag ska till USA i sommar på språkresa med ef och vet inte om jag borde släpa med min systemkamera eller nöja mig med mobilen. Vad säger ni?

Åh vad härligt!! Att resa är ju underbart!

Svar: Ja visst är det! :)
Filippa ♥

SV: Åh tack snälla du! :)

Härligt! Ett tips när man laddar upp resebilder är att inte ta med bilder på glass man ätit t.ex, mer intressant om an slänger in en till bild på omgivningen :)

Svar: Tack så mycket! Jag ska tänka på det nästa gång! :D
Filippa ♥

härliga bilder! :)

Svar: Tackar! :)
Filippa ♥

Gud va nice! :D

Svar: Visst! :D
Filippa ♥

Ååh va härligt! Alltså jag säger kameran då man får mycket bättre bilder med den, dock så är den ju tymgre...

Svar: Jaa det är exakt det jag tänker på, den är tyngre men kanske det är värt det? :)
Filippa ♥

vilka underbara bilder, ser helt fantastiskt ut! svar: haha eller hur, samma här! ska kika på ett par senare idag, hoppas jag gillar dom på mig också hehe.... :)

Svar: Åh men vad kul! ;)
Filippa ♥

Väldigt härliga bilder!




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?