www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Bästa handspriten på jorden

Nu ska jag dela med mig om information som alla ungdomar i USA redan vet. Detta är den absolut bästa handspriten jag någonsin testat, den doftar gudomligt (beror en aning på vilken smak man väljer). Det enda negativa är att det är så svårt att få tag på i norden. Ni kan köpa dem från en Bath & Bodyworks butik eller  online. Jag vet att de finns på craycray.se men de är så dyra där. 1.75$ är orginal priset men de brukar ha erbjudandet "Fem stycken för fem dollar" i vanliga b&b butiker, det svider att köpa dem dyrt när man vet orginal priset.
Tea

Åhh med vill ha sådana hanspritar, förpackningarna är så söta!! Bra tips asså! :D

SV: tack så mycket fina du, massa kramar! <3

Svar: Ja de är gudomliga! Kram <3
Filippa ♥

Isa

Låter hur bra som helst:)

Sv: Det är från One tree hill:)

Svar: Okej, tackar! :)
Filippa ♥

tack för tipset!

Svar: Det var så lite! :)
Filippa ♥

Sv: Jaa, det var supergott :) och bra tips! Jag har ofta handsprit men den gamla vanliga från apoteket, visste inte ens att det fanns någon annan sort :) KRAM

Svar: Vad kul :D
Filippa ♥

har själv aldrig testat dom men jag har hört väldigt gott om dom! svar: ja, hallon-smoothie och PPL ligger mig varmt om hjärtat ;)

Svar: Bra bra! :D
Filippa ♥

Vill så gärna ha de. :/

Svar: Om jag ser dig någongång så kan du få en av mig! :)
Filippa ♥

SVAR:
Tack :) jag gör gärna ett bloglovinbyte

Svar: Okej men jag följer dig nu! :)
Filippa ♥

åh verkar vara bra!

Sv: Åh taack! :D

Svar: :D
Filippa ♥

Har också massor utav dem - så himla bra!!

Svar: Jaa visst är de! :)
Filippa ♥

Åh vad jag vill ha dessa handspritar! Jaa craycray är såå dyrt :( Men fortsätter leta^^

Svar: Ge inte upp du hittar nog haha! ;)
Filippa ♥




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?