www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Städning

 
Har städat mitt rum nu i flera timmar och det känns som att jag ska svimma! Nu är det åtminstone städat och fint! Imorgon är det måndag igen och jag vill verkligen inte, men det är bara att kämpa på för snart kommer sommarlovet!
 

Det är faktiskt inte så jobbigt...trodde det skulle bli det men det är galet intressant!

Så skönt ändå när städningen är gjort och det är rent och fräscht, skulle också behöva städa! Kram

Så härligt med ett fräscht rum :)

Vilket fint rum du har :)

Sv: Ja också :D
Åh vad härlig t att ha nystädat! Kom på när jag läste ditt inlägg att jag ska ta och städa kontoret, det var det jag skulle börja med för ca. 30 minuter sedan men fastnade framför datorn, så tack för påminnelsen! :)

Älskar känslan efter att man städat!

Även fast det är tråkigt med städning så är det skönt när det är gjort :D

ser fint ut.

Så skönt och värt när man väl har sitt rum städat och fint!!

Det var såå gott :D

Jättebra jobbat iaf ;)

Jag har just nu en tävling på min blogg och jag skulle tyckte det var superskoj om du ville delta! Du kan vinna en bikini från todiefor, hoppas du vill vara med! kramis :D ♥

Skönt med nystädat!

Känns ju så bra efteråt när man är klar med städningen, blir ju så snyggt & fräscht då. :D

sv: Åh tack så mycket söta du!
Men ellerhur, man kan ju inget annat än att älska våren när den är på topp :)

måste också städa :(

svar: Tack så mycket!

Mysig bild!




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?