www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

5 dagar kvar

Åhh allting är så underligt just nu. Planer går i kras, vänskaper är... Ja jag vet int ens vad de är mera. Men det är endast 5 dagar tills jag sitter på ett plan påväg mot USA. Så jag kan ju inte vara alltför deppig. När jag senast bloggade var det en månad kvar tills jag skulle fara. Så mycket har hänt sedan dess. Jag gick ut grundskolan med 120€ i stipendie, jag har sommarjobbat i 2 veckor. Jag hade inte de mest spännande uppgifter och i slutet av arbetsveckan satt jag mest på min dator och sölade med arbetsuppgifterna.. Haha ;) Imorgon ska jag till frissan så jag kanske lägger in en bild på det! Sedan blir det midsommar och på söndag beger jag mig ner mot huvudstaden. Har massor att köpa och fixa och packa men gör jag det? Nej! Nu för att inlägget inte ska ha alltför mycket text så lägger jag in lite bilder! 
 
 
Mina väskor som jag ska resa med... För mycket rosa?
 
Fyllde sexton också. Det glömde jag nästan bort!
Stipendie!!
 
 

ååh så kul!!




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?