www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

I love you, but I choose Juicy

Jag tar en paus från den jobbiga finska läxan för att visa min nya väska från Juicy Couture! Den är rejält snygg och eftersom den är svart är den desto lättare att matcha! Den enda nackdelen är att den har ett specifikt gällt ljud när handtagen drar emot varandra. Men jag kan leva med detta eftersom den är så vacker! ♥
Moa

åh vad snygga!

sv: Absolut, jag blev följare 2 på bloglovin :))

Svar: ;)
Filippa ♥

sv; Tack fina du!

snygg väska !!

Svar: Tack själv! :)
Filippa ♥

Vad vacker det är. Hur mycket fick du ge för den?:)

Svar: Inte så farligt för Juicy Couture, ca 650 kronor! :)
Filippa ♥

Sv: Friends är verkligen bäst helt enkelt!

Ja, det är nog det bästa med skolan, hihi! :D

Riktigt fin!

Svar: Visst! :)
Filippa ♥

sv; haha ja men visst ser det ut som det? xD haha älskar den!

Btw, vill du göra bloglovinbyten? Behöver följa fler inte-häst-bloggar hahaha ;)

Svar: Joo visst kan vi göra det, jag följer dig nu! Hahah ;)
Filippa ♥

snygg :D

Svar: Tackar! :D
Filippa ♥

sv: Tack :D Låter ju med riktigt härligt!

vilken fin väska :)

Svar: Tack så mycket! :)
Filippa ♥

sv: Håller verkligen med dig! Kram kram!

Mycket snygg! :)

Svar: Tackar! :)
Filippa ♥

Åh vad fin!! :)

Svar: Tack så mkt! ;)
Filippa ♥

snygg!

Svar: Tackar! :)
Filippa ♥

Åh, älskar Juicy Couture! Väskan var himla fin! :-)

Svar: Åh tack så mycket! :D
Filippa ♥




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?