www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Let it go

 
Har ni sett filmen Frozen? Det har jag iallafall gjort och den är verkligen så rörande! Denhär låten är verkligen så bra, jag önskar alltid när jag hör den att jag hade någon musikalisk talang. Plus att Demi är så vacker, duktig och inspirerande! ♥

Älskar denna låt, såå bra!
- tack ska du ha :) kram

Svar: Ja viss är den! :) Kram
Filippa ♥

Så bra!

Svar: Visst! :)
Filippa ♥

så bra!

Svar: Jaa :)
Filippa ♥

Frozen är jättebra film :)

Sv: Ja, det är underbart! Jag har ingenting i, har påsen som en dekoration :)

Kram!

Svar: Joo det är den! :) Jahaaa det går ju också bra! ;)
Filippa ♥

demi är så sjukt bra!

Svar: Visst är hon! :)
Filippa ♥

Åh den filmen är såå bra! Sätt den typ 2-3 gånger hehe :P

Svar: Hahah den är verkligen bra! :)
Filippa ♥

Åh Frozen är jätte bra! :D

sv; Vad härligt! hur långt springer du? :) Hade du fint väder idag? :)
KRam

Svar: Jag brukar springa 5km men det varierar och det var rätt bra väder idag! :)Kram
Filippa ♥

Sv: Japp, Disney filmer äger! Haha ja, tycker att deras påsar är så fina så jag vill ha de framme :)

Kram!

Svar: Det går ju också väldigt bra! :) Kram!
Filippa ♥

Grymt bra!

Svar: Visst! :)
Filippa ♥

Jag älskar Frozen! Snygg blogg!

Svar: Jag med! Tack så mycket! :)
Filippa ♥

sv: verkligen inte, vilket kan göra det ganska tröttsamt...

demi är perfekt!

Svar: Visst! :)
Filippa ♥

- haha perfekt! ;)

Hon är verkligen en inspirerande person!

Svar: Verkligen! :)
Filippa ♥

sv: jaa speciellt då man inte bara kan köpa nya! :/

Älskar låten, men inte sätt filmen än :)

Svar: Se den! Den är jätte bra! :D
Filippa ♥

Håller med om att både låten och filmen är jättebra!

Svar: Jaa eller hur! :)
Filippa ♥

ÄLSKAR den låten! Demi är alltid grym :)

Svar: Jaa hon är så bäst! :D
Filippa ♥




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?