www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

trololololololololololo

Hej! Har inte bloggat på elva dagar men borde kanske uppdatera vad som hänt. Det var disco vilket var kul. Morsdag var vi ute och åt på en god restaurang. Det kom äntligen ett svart 2 way nail art pen nagellack som jag köpte. Jag hittade en klänning till våravslutningen. Var sjuk. Nu har jag kommit fram till idag. Jag var och sprang, skrev fyra loggar till moddaportföljen, det är bara två veckor tills sommarlov. Men jag har ännu 2 prov, 1 uppsats, 1 projekt som händer nästa vecka och så ska jag till ikea på söndag. Texten var nog inte så bra men iallafall hejdå!
Hittade också mitt andra minneskort som hadde bilder från förra sommaren. Några från johannas kalas.

Oj va jae heeet!




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?