www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined

Hej! Idag var jag i skolan sen kom jag hem. Nu är jag jätte glad för ingen egentlig anledning. Det känns som sommar, det luktar som sommar (Jag vet konstigt), jag hör båtar och fåglar fast det ändå är lite mindre än en månad tills sommarn påriktigt börjar. Jag har en del läxor jag måste göra och sen vet jag inte. Åk 7 ordnar disco på torsdag så då är jag där. Fast det är lite dåligt då vi slutar 20 före 4 och vi måste vara där klockan 5.
En gammal bild på mitt gamlagamla rum.

Alltså va har du nu fö rum?




Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?