www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

Första Mahhhj

Hej alla glada! Idag är det första maj, jag var till strampen vilket är en första maj tradition. Det var lika god mat som alltid, fast mera godis än normalt? Lite dåligt för jag har varit i godisstrejk i en månad nu, så jag åt inget godis men jag tog hem 4 slickepinnar som jag kan äta när min godistrejk är over vilket är om 39 dagar för då är det min födelsedag. Men jag kom hem där fem tiden och sen har jag gjort finska läxan. Nu är jag bara glad för att jag inte är sjuk mera vilket jag var hela helgen. Och det är skitfint väder♥
Första maj förra året med ammi och johanna.



Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?