www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

ÅLAND Del 1

Påväg!
Rummet jag och Wilma bodde i, i åbo.
Åbo torg!
Hästen man får lycka av om man rör i den.
Jag rör i den.
Jag framför hästen.
Wilma framför den.
Sen gick vi till Stockmann.
 
Wilma köpte tre Manga böcker.
Isbjörn på gatan.
På balkongen utanför Wilmas mommos köksfönster.
Dörren till balkongen, trappan va ganska brant.
Sen gick vi ner dit.
Resten av kvällen så gjorde vi inte så mycket, spela nintendo och så.
Det var första dagen iaf. Jag har vissa dagar med inga bilder så det blir kanske mera blandat i forsättningen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?