www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> filippaalexandra -

England 2011

Imorgon far nuvarande sexorna till england, så nu tänkte jag visa bilder (Väldigt många) från förra året när jag var där:
Vasa flyplats!
alla är såååå spända!
flygplanet till hesa!
Vi skulle just lyfta!
Nästa bild från restaurang i hesa, jag och wilma delade på en pizza men den var jätte äcklig!
vi sitter och väntar på flygplanet. (Inte jag som tog bilden mina händer är till vänster)
sitter och väntar på att planet ska komma. (Inte säker om jag tog bilden)
sedan kom någon på iden att vi skulle ta en massa hoppbilder så det gjorde vi!
fint!
Sen ringde alla till sina mammor och pappor typ, och sen så kom planet och vi lyfte igen!
en inte så fin bild av london från flygplanet!
I flygplanet.
Sen så blev vi hämtade med skolans minibuss, och jag tog lite bilder men somnade och sov i kanske två timmar.
sen så var vi redan hemma hoss richard där vi skulle bo och så gick vi och sova där.
när vi vaknar börjar jag fota  i fönstrena.
Sen klär vi på oss.
Sen går vi ut i hans trädgård.
Den var väldigt stor.
En del av richards hus.
Sen äter vi frukost, inget av det som är på bilden, richard kokade en traditionell engelsk frukost åt oss.
Lite av vårt rum.
RIchards hund Zumba(Elr ngt sådant), jag tror vi gick ut och kastade frizbee med henne fast har inga bilder av det.
Sen kom pojkarna som bodde med heimo till vårt hus. Så vi gick med pojkarna till Dice's (Busschauffören) hus.
Sen skulle vi ta bussen till oxford och det gjorde vi.
I oxford.
Vi börjar gå mot oxford university, var dom filmade en del av harry potter.
¨
Skit snygg ställe med jätte stor trädgård!
Sen så kom vi in.
Nu orkar jag inte lägga upp mera bilder har  redan gjort det i 25 minuter. Detta var bara resan till england och halva första dagen. OCH HA EN BRA RESA NUVARANDE SEXOR!



Jag svarar på alla era kommentarer på min blogg och går in på din blogg och ger min egen kommentar som tack! Jag följer dig gärna på bloglovin, så länge du följer tillbaka utan att avfölja! Kränkande, elaka kommentarer tas bort! Kom ihåg att er IP adress syns alltid! /Filippa♥
Kom ihåg mig?